LEVANDE DÖING!


Klockan sju imorse låg jag och vred och vände på mig.
Fick hostattack och kunde inte somna om. Gick upp och fixade te och kastade i mig ipren och väntade på att under skulle ske.. imorse var jag seriöst en levade döing! Kunde inte somna om så gick upp och tog en macka och hålde i mig host medecin och sedan kunde jag äntligen somna om. Vakande vid halv två och gick upp och la mig brevid pappa för att göra han sällskap tills jag blev hungriig och gjorde varmamackor, mums!  Diskade och städade i kööket så mamma ska bli glad tills hon kommer hem och jag ska försöka tvätta lite och hänga upp alla kläder som nu ligger på golvet.. Ingenting jag ser fram emot.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har det hänt dig att du somnat i badkaret någon gång? (Läs inlägg)

2011-02-17 @ 19:28:48
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback