REDAN FREDAG

Skoltime! Sitter i skolan och har Prima och denna gång ska jag faktiskt göra en seria ala mathida, haha!
Kollar runt lite på internet som vanligt vilket man måste.. och jag vill shoppa!! Jag vill ha fina blusar och så men pengarna finns inte till denna månad vilket gör mig ledsen =(  Får väl vänta då också vill jag åka till monki och handla för jag har hittat jätte fina kläder och jacka till och med!

Idag slutar jag sent och får se om jag hinner med att träna eftersom jag har mina saker hemma hos alex och jag sov hemma inatt.. och samtidigt ska jag hinna med att övningsköra idag igen med lilla mami! Nu jävlar ska jag har körkort.. eller ah det kommer ta ett tag. Hoppas pappa lagar en fin och god middag idag så får vi se vad som händer, hade velat gått ut ikväll för jag är party sugen men det blir tyvärr inget idag :/ Kanske kan få till det imorgon? Eftersom min käre ska umgås med Oskar och nörda dator så stannar jag hemma och umgås med familjen men får se om jag klarar av det men vi hoppas att dom två bruna hjälper mig genom dagen och har jag tur så fungerar skiten ( hålla tummarna )

Vad ska ni hitta på idag?



Dagens mathilda med fel ljus från fönstret men det bjuder jag på! =)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback