STEN DÖD BRUD MED EN HALV RYGG

Jadu, sovit ganska så skönt dom timmarna jag har sovit idag (?) Vakande vid tio tiden av att Fanny smög hem så fint men somnade om ganska så fort. Vaknade igen vid halc två tiden och låg och drog mig ett bra jävla tag innan jag klev upp och gjorde frukost till hjärtat! Med frukost i magen och en förjävla värk i ryggen så är jag riktigt trött och slappar framför datorn. A Klickade hem angry birds till mig på datorn så jag är happy och sitter och rå knoddar det för tillfällt, ih! Det är ju ganska lätt att man fastnar framför det, men det är förjävla bra tids fördriv :)

Vet inte hur min dag blir idag, skulle egentligen iväg med Lina på poledancing för dom har tjejkväll med uppvisningar och prova på så det skulle vara kanon kul, men har ont i ryggen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på att ha på mig.. och lina svarar inte på sms heller. Annars blir jag nog liggandes i soffan och slöa! Pöss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback