TRÄNING OCH BRUDAR

Whiiiehuu! Dagen har varit lång men har fått klart det som skulle vara klart iallafall. Gick mot rebecka vid fyra tiden och drog sedan vidare för att träna. Blev bara en och en halv timme idag men rebecka var så himla oseriös så vi gav upp efter ett tag ;) Gick in på Gina tricot en snabbis och jag fich med mig ett linne och en ring till nödlösning vad jag ska ha på mig imorgon! Kommer bilder sedan.

Nu har jag kastat i mig nudlar (som fick bli min gorme middag) och självklart kastar jag mig framför datorn innan jag hoppar in i duschen för att skriva om mitt spännande liv.. HAHHA! Ska iallfall hoppa in i duschen nu och sedan blir det nog till att åka iväg att lämna ett par nycklar och sedan umgås med små flickor :) Ha en trevlig kväll! :)
Idag har det varit värsta snöovädter och inatt kom det över två decimeter snö, IGEN! Lugnat ner sig lite men det blåser och är svinkallt! Vill ha sommar nu, saknar att på ligga åpå stranden och gå i lättklädda kläder! mums.

Kommentarer
Postat av: Allt om Alla

Hej ! Allt bra

2011-02-12 @ 19:18:51
URL: http://gossipeonline.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback