VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA?

Yeeah kan ju inviga detta inlägg med att mathilda har blivit sjuk igen! Men denna gång pissar vi blod och har så jävla svin ont i ryggen så man dör, eller ja inget av det är speciellt smärtlöst. Fått penicillin som ska käkat veckan ut så får hoppas att skiten går över snart. Blev iallafall inget jobb idag utan jag har spenderat många timmar inne på toa sen imorse sedan fick jag en akut läkartid så jag fick hjälp som tur va!

Har nyss vaknat och har sovit ett bra tag och känner mig mer död än när jag somnade? Vad är detta?! Jag har förfan lov!! Vill inte ligga hemma nå mer, går in på min tredje vecka som sjuk/dålig men det är bara att bita ihop och se gad ut..typ? Vette fan vad jag ska hitta på idag, film och soffan tror jag blir fint faktiskt, tur att jag har hjärtat! ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback