BILDBOMB!

Godmorgon alla stjärnor! Imorse vaknade jag av att alexander låg kvar i sängen för stackarn är sjuk! Jag vaknade till och var upp halv sju? Gick upp och gjorde mig en mummsig frukost och han till och med att sminka mig lite. Sprang till bussen och som vanligt kom den sent bara för att jag stressade men kom faktiskt i tid till skola för en gångs skull.
Har Graf med Sussi och ska försöka göra klart alla jävla saker vi har fått i uppgift och jag har inte gjort klar en ända!? Jag kommer få slita häcken av mig idag och som tur är så har jag lektionen hela dagen så kan jag lyckas? =)

Idag ska jag även iväg och träna med Becka (tänker inte låta min kropp bestämma) Så vi ska träna vid sex tiden och det kommer bli skönt som fan att få göra av sig med en massa energi. Ikväll ska jag nog hem till lilla mammi och umgås med henne, färga håret och lite sånt mysigt som man bara måste göra och jag kallar det även för mor och dotter kväll :)
Pappa blir skit grinig när jag säger så bara för han tror inte att jag vill leka med honom men han ligger ju för fan under Bosse hela kvällarna så lite svårt, och när han väl kommer in och jag umgås med han DÅ SOMNAR HAN! :o






Gammla bilder från Photo Booth eller rättare sagt gammla bilder från skolan när jag hade långt hår.
Borde jag ångra mig?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback