DAGENS PROBLEM

Redigeringen är klart och det är bara att skriva ut.. men dom får inte till det. Vi ska skriva ut stora bilder och det går inte speciellt bra av någon anledning men det är ju som vanligt.

Nyss varit och köpt biljett till 100-dagar-till-studenten som kommer hållas på Maxim i Gävle den 12 Februari.  Nu är det bara att tagga och känna att det är sista sprutten på skollivet. Kommer bli så jävla nice och hoppas att det kommer bli kanon kul vilket jag inte tvekar på. Käkade på samma gång när vi ändå var vid matsalen och fick i mig lite kyckling och ris samtidigt som jag förde ett fint samtal med min älskade Fanny =)
Får se om det blir party idag, Jag och Becka kom överens om att vi skulle festa idag men jag har inget sug på Krogen precis.. Känner att jag vill heldre dra hem en massa folk (någon som är sugen?) och ha trevligt istället men vi får se hur det blir.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback