FALSKA MÄNNISKOR.

Så less på dessa människor. Folk är rent ut av avundsjuka och ligger jävligt långt ner på jorden.
Att förstöra för andra och tycka synd om sig själv är målet på deras liv.. och hur orkar man?
Bara för att man säger nått så ska det kommernteras ganska så fort över " hur man är" och om man inte känner mig så kan man inte sitta och skriva en massa saker om hur jag är och hur bra man själv är?
Sitta och skriva saker som inte ens har med mig att göra bara för att man inte har någon annan att snacka med så kastar man inte lite känslor där också.. HAHA! Patetiskt.

Hur folk orkar lägga sig i andras liv för att det händer så lite i ens egna liv.
Allas jävla falska biblar och skitsnack är ganska låg nivå. Skit i vad andra gör och sluta lägg ner enegrgi på det, det är ju sån tur att alla andra är perfekta. JAg lever mitt liv och tycker du att jag är dum i huvudet så vilken tur att du inte är jag då, men jag skulle fan inte vilja vara någon annan heller. Man bryr sig inte speciellt mycket över vad andra säger. Jag kan sitta och skriva en massa skit och berätta hur värdelös andra är men det gör jag inte för det hoppas jag att man redan vet om man beter sig som man gör.

Skaffa er ett liv där ni själv kan må bra och försök uppnå dina mål i livet och inte förstöra för dom som redan har kommit dit!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback