HAPPPYGIRL!

Sovmorgon, finns det nå mer underbart? Legat och dragit mig i sängen en jäla stund i morse och självklart hade jag hjärtat bredvid mig så det gjorde saker tusen gånger bättre! Käkade frukost och han till och med att fixa mig idag för jag fick skjus, TACK! Sitter i skolan nu och börjar om tio minuter och ska ha multimedia hela eftermiddagen vilket jag nte ser fram emot, var kanske inte så kul som man trodde? Men det är bara att bita igen och se glad ut.

Igår efter skolan träffade jag fanny och vi sprang ner på stan och köpte skor och inte vilka skor som helst!! Jag är den mest gladaste flickan i stan just nu.. TACK SÅ MYCKET PAPPI! ♥

Äntligen en del av samlingen!

Åkte hem til Fanny och kastade i oss nåt att käka och sedan kom alex och hämtade oss för vi skulle åka skridskor.. men det gick inge vidare bra. Dom började spola isen i Åbyggeby precis när vi kom så vi han åka en liten stund sedan fick vi sitta och vänta tills han var klar och isen blev helkass!? Helt bucklig så jag tappade suget så vi packade ihop efter ett tag och åkte hem och tog en varm dusch och kröp ner i sängen med min goda youghurt :)
När jag har slutat idag så ska jag ner på stan och träna sedan fixa en massa ärenden med Alex! ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback