KONSTIGT

Jag har varit duktig! Legat i soffan hela dagen och slöat men kände att det var dags att göra nått åt skithålet vi bor i.. ih. Bytte sängkläder och jag har städat badrummet så det ska inte finnas nå skit i hörenerna, alexander gav sig in på disken som vanligt ;) Nu är dt fint och jag har legat och läst bok ett tag i mörkret men tillslut gick det inte längre, ont i ögorna.
Skakis i bena och konstig i kroppen så det är nått som bråkar med mig och inte nog med det så blev jag hungrig också, ih! Tror att det vankas sibylla ( det är alex fel =) )

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Okej :) jättefint iaf , förstår om de inte kan va så lätt å gö på sig själv :p får väll säga till om du blir intresserad av att öva på någon ;) haha

2011-01-12 @ 00:14:20
URL: http://sandramaristrom.blogspot.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback