LADDAR FÖR EN MYSKVÄLL

Redaktionen imorse på arbetarbladet.. och jag sov över. Låg så jävla skönt och ville inte gå upp men egentligen borde jag hoppa upp ur sänngen eftersom jag somnade tio igår som en stock.. Jag var så jävla trött så jag höll på att somna vid matbordet (a) Gårdagens träning var nice, vi gick på Satsafro och det var ganska så jobbigt men bra träning. Sedan råkade jag ställa mig på vågen i går och har gått ner två kilo? Brukar har lätt att gå ner när jag väl har börjat men stämmer det verkligen ;)
Nu ska jag försöka pressa fram en krönika och komma igång med kroppkonsten så det ligger bra till tills nästa fredag. Efter skolan ska jag möta upp Fanny sedan lär jag komma hem på nått sätt för att hämta grejor för ikväll eftersom det blir tjejmys på hög nivå med gamla godingar. Singstar och allmänt mys med skitsnack =) ♥

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Här är det bra. Vad ska du hitta på i helgen då? :)

2011-01-21 @ 12:30:20
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback