PLÅTNING PÅGE

God morgon eller god förmiddag kanske. Idag fick jag en fin sovmorgon så jag har käkat frulle i lugn och ro. Har klätt på mig lite enkelt och inge smink.. För idag ska vi hem till Jennika och plåta för röda korset och jag får ställa upp som modell. Igår fick vi i uppgift att plåta lite bilder i secand hand och återanvändnings tema eftersom vi har bistånd dessa tre dagar. Nu lår jag fixa det sista men försöker att uppdatera under dagen! Pöss



Dagens mathilda får bli såhär.
Tröja - H&M. Jeans - Gina tricot. Klocka - Ullared. Ringar - Gina, guldfynd mm.

Kommentarer
Postat av: sandramari

:) jag har ganska långa naglar, klipper dom ofta för dom växer fort! :) Du får grejja hur mkt du vill med mina naglar, älskar att ha tjusiga naglar :) du kan ju få betalt såklart :)

2011-01-13 @ 15:52:15
URL: http://sandramaristrom.blogspot.com/
Postat av: william

fint:D

2011-01-14 @ 09:56:48
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback