RYGGLÄGE I SOFFAN

Vaken och lever. Det är väl ungefär så min dag känns.
Alexander kom nyss hem och käkade lunch med mig men jag gav bort min mat, haha. Just nu ligger jag i soffan och försöker komma på någonting nytt efter att ha kollat våra vänners liv i två dagar och är helt besatt men kollade på sista igår och jag vill se mer! Fan om det inte kommer en fortsättning. Någon mer som har kollat på det?

Idag skulle jag träffa Fanny men hon har inte hört av sig än så får väl se om jag får tag i henne under dagen. Skulle egentligen träffa Rebecka idag men hon ligger hemma sjuk i feber stackarn.

Jag ska försöka bli duktigare på att uppdatera men har inte varit så pepp på det på sista tuden eller rättare sagt,, jag har inte haft någon ork om jag ska vara ärlig men det ska vi ändra på, det är ju fan ett nytt år! :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag har tittat på Våra vänners liv. Den var mycket bra tycker jag. Det kanske blir fortsättning får vi hoppas på.



Kram till dig gumman

2011-01-04 @ 15:48:19

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback