SORRY

Jo men jag var ju duktig på att uppdatera märker jag. Haha. Jag har inte haft så mycket att blogga över om jag säger så. Onsdagskvällen var nice och jag mådde mindre bra på Torsdagen och det firade jag med jobb.

Gårdagen sov jag bort som med alla andra och klädde på mig ganska fort sedan bar det till Valbo med Alex och Fanny. Shoppade lite små saker bara eftersom jag glömde bankkortet hemma.. bra där. Åkte hem och la oss i oss i sängem och bara mös tills jag fick för mig att jag var svin hungrig och skulle bjuda hjärtat på mat. Så vi åkte iväg och käkade och sedan hem i sängen igen. Vid halv två inatt åkte vi ut en sväng men åkte hem ganska snabbt.
Dagen har spenderats i sängen och soffan och jag vet inte vad fan som händer ikväll? Jag är sugen på party men inte krogen. Blir väl ryggläge i soffan som vanligt kan jag tänka mig, haha!


Saknar dessa sköningar!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback