STENDÖD?

Ja nu var det ett tag sedan jag var inne och skrev.. men har inte tid eller ork till att sitta vid dator längre och det är jävligt skönt! Jag satt en snabbis i lördags natt sedan har jag inte varit in, jo en snabbis då och då på facebook.
Har spenderat min tid på annat. I går var jag hemma halva dagen och sedan åkte jag till Polhem för att ha inviduelltval så jag sydde klart min tröja som blev så fin så! :) Kommer bild på den sedan..

Nu sitter jag i skolan, ont i huvudet och ledvärk och kallsvättas så känner mig inte så pigg idag heller och blir nog ingen träning idag och det suger! Blir hem och kasta sig i sängen och ta det lugnt för min del.
Saknar Tanny jätte mycket och vill att hon ska bli frisk så jag får pussa på henne! ..Och idag säger vi även grattis till Ranya och Hampus som fyller år =)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback