KANONKVÄLL IGÅR!

Hel kass på att  uppdatera men har annat för mig än att sitta vid datorn hela dagarna ;)
Igår jobbade jag så jag trodde jag skulle dö. Började halv åtta och slutade halv fyra och jobbade ensam typ heladagen.. Det var ingen bra dag för mig! När jag kom hem kastade vi i oss kinamat, vilket smakade sådär. Ingenting slår kinavagnen hemma vid stigslund, mums :) Ialllafal så var jag snor trött så kastade mig i sängen för att vila men somnade och vaknade vid halv åtta av att snyggingen hade skickat sms och ville att jag skulle med på party vilket jag inte kunder motstå!
Hade en kanonkväll, kanske lite för bra och försvann lite för mycket pengar men det bjuder jag på ;)
Idag mår jag inge bra alls och har legat i soffan sedan jag lämnade sängen, haha. Skulle egentligen följa med hjärtat till hudiksvall för att sedan åka på sundsvalls gatufest, men jag pallade inte och det regnade också. Jag kommer nog ligga kvar här resten av dagen :) Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback