1 MARS 2011


Jag i mars för två år sedan..
Idag är det första mars och tiden går verkligen fort, snart är det inte långt kvar till studenten och det är studentkryssning om 12 dagar, shit! Tiden som man har längtat efter hela livet kommer bara springa förbi än, haha.

Igår var iallafall jag och Alex till uppsala och kollade men det slutade med att jag inte kom he med nått men det gjorde Alex.. hm. Var ite irriterad där ett tag med det löste sig när jag fick åka till church street och äta, fyfan vad gott det var! Tack så mycket för en mysig dag hjärtat ♥ Alex skjutsade mig till interpool efteråt så jag kunde kramas lite på brudarna och snacka skit, slutade med att jag och Becka satt kvar till två och jag hann till och med fått i mig ett glas vin, hoppsan (a) träffade massa folk och ett tag trodde jag att jag skulle dö, haha! Jadu folk är som dom är.

Idag ska jag försöka slita mig från datorn och sedan ska jag hem till Forsby för att få äta mammas mat och umgås med dom också :) Så vi får se vad som hinner hända idag!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback