FÖRSTA DAGEN I SKOLAN!

Första dagen i skolan på två veckor och börjar det med en sovmorgon för hade ingen svenska. Låg och drog mig ett bra tag brevid hjärtat som ligger hemma sjuk idag stackarn (men nalle är glad som har sällskap)
Har haft samhäll och nu har jag jättelång rast tills jag ska till polhem på Invidiuella fr att få tillbaka min snygga tröja som jag har monterat ihop alldeles själv med tyg och tråd, haha. Får se om jag blir klar med mina leggings denna gång också om man har tur.

Slutar vid halv fem så ska jag till bomhus och leta efter saker jag har tappat bort?! Min ipod touth och mina hörlurar till mobilen, hur kan man tappa bort det? Skulle vilja ha en nyckelring som piper när man visslar så man hittar saker och ting. Lite hav jobbigt att bo på två ställen och ha koll på allt.
Hjärtat tog med sig mitt smink igår men jag hade bara fått hälften av allt så jag lär leta efter det också, slarvig tjej som gillar ordning.. det går inte riktigt ihop! :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback