I LOVE YOU!




Spenderat hela dagen framför datorn för att fixa både det ena och det andra och även hunnit med att leka med kameran och provat lite filter till kameran som jag ska lägga ner mer energi en annan dag. Har även varit ute och tagit en ride med mamma och jag är ju bara för bra! Redo för uppkörning nu ;)

Har suttit med en hamburgare i ena handen och en toalettrulla i den andra.. jag håller på och åka på en förkylning igen och det har jag verkligen inte tid med! Medans mina kära vänner roar sig på krogen utan mig så ligger jag hemma och tycker synd om mig själv och pussas på hjärtat och hoppas att han gör mig sällskap med en förkylning ;) Det kallar jag kärlek! ih. God natt lovers!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback