LÖRDAG OCH DET FIRAR VI MED JOBB.

Idag har det stått jobb på listan och jag jobbade med Louise och det var nice! Fått in lite extra pengar eftersom jag vanligtvid inte jobbar lördagar, men tror jag ska börja göra det nu varannan helg så det blir mer i plånboken :)

Fick skjuts av Jocke och Louise hem så det var riktigt gulligt! Tack (= När jag kommer in hittar jag en däckad alexander i sängen som inte alls ser pigg ut och jag inser att det inte  fanns så mycket i kylskåpet så jag plockade hans kort så satte jag mig på bussen och åkte och handlade mat och massa alvedoner och så. Nu har jag tryckt i han tabletter och lite yoghurt i magen, ih. Lilla mamma, men det måste man ha när man är sjuk! Ska försöka duscha och kanske hinna med lite PA? Får se vad som händer ikväll och imorgo blir det jobb igen =)

Kommentarer
Postat av: LouiiseH

jag lämnar lite spår :p <3

2011-03-28 @ 14:15:55

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback