MYS DAG MED HJÄRTAT!

Idag rullade jag ut på vägarna och det gick kanon och tror att mamma kan hålla med där också (för att vara första gången) Åkte hem och träffade pappa när han kom hem och snackade lite skit med han innan alex kom och hämtade mig för att rulla till valbo. Han hämtade ut sitt armband som är så fint så :) Jag hittade äntligen ett par harem byxor jag kunde ha och hopade av lycka, det fick följa med ett par andra mjukbyxor och en tröja. Tack älskling!

Jag bjöd på middag och sedan hittade jag en sjukt snygg tröja som jag bara ville ha men då köpte alex den så jag får sno den av han (kanske tvätta den lite?) Nu har vi äntligen kommit hem och ska försöka kasta upp sakerna som fick följa med idag och sedan ska jag förmodligen till interpool och fira Emmy som fyller 19 idag! =)


Tändare på bilden.
Nu är det inte alls långt kvar tills det blir ut på guppande vatten och en massa alkohol i kroppen. TAGGAD! Vill ha lördag nu!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback