ÖRONGODIS I VÄNTA PÅ HJÄRTAT

Funderar på om man ska spara ut håret efter sommaren?


Haha lite skrattretande när folk gör tusen inlägg om dagen om att man ska gå på toa, att man är sur och nästa inlägget om att man ska bajsa och sedan gå ut och röka? HAHA =D

Sitter hemma och lyssnar på musik och tar det enbart lugnt för jag väntar på att hjärtat ska komma och hämta mig, snäll som han är men det är bara för att jag är så underbar =D Ska hem och pussas på han och försöka få ordning på mitt liv i Bomhus och se om jag kan komma fram till nått vättigt.

Kommentarer
Postat av: ♥ MATHILDA

LÅTER SOM EN UTMÄRKT IDÈ!!!!!!:D:D:D:D

2011-03-09 @ 15:02:58
URL: http://mathildaaac.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback