8 MARS 2011

hellu alla söta! Igår kom alex och hämtade mig vid åtta tiden så vi åkte och handlade och när vi ändå var ute och rullade så åkte vi förbi bästa Fanny och pussade lite på henne! När vi åkte där ifrån så kom jag på att jag hade en väska hos henne som jag fick för mig att jag hade ipoden i så jag ringde till othilia och där var den! =D LÄTTNAD! Så vi vände och åkte tillbaka så nu har jag hittat ett par mjukisar och en tröja som jag hade tappat bort också så allt har löst sig, skönt!

Städade lite och mös sedan ner mig i sängen med hjärtat! sovit underbart! Nu sitter jag i skolan och har graf/multimedia och ska gå och ta lunch nu och slutar vid två! skönt (:

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback