MATHILDA IS BACK!


Hej alla min söta! Har ni saknat mig? ;)

Jag har inte bloggat på vääääääldigt länge nu och börjar känna att det är dags igen, eller? Haft annat att lägga ner energi på och det är mycket med skolan och så men har hamnat på fötter igen och känner att jag kanske ska dela med mig av mitt liv igen till alla nyfikna jävlar!

Snart är det studenten, undefär bara två veckor kvar och den tionde juni står jag där full, luktar illa och arbetslös? nej, faktiskt inte. Det kommer bli så jäävla skönt men jag vet att jag kommer sakna det också men det är nu livet börjar. Jobba och resa är någonting som jag verkligen vill hinna med i sommar..
Skulle mest bara hojta att jag är tillbaka? och att jag lever som aldrig förr! Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback