UNDERBART!

Hellu folket! Blev ett litet uppehåll mitt i allt för jag har haft en del saker att göra.
Igår jobbade jag och efter det gick jag till Lena så hon färgade mitt hår så nu är jag så fin så i huvudet. Alex hämtade mig så åkte vi till Forsby och mös med dom där och käkade kinamat tills klockan blev halv nio då vi rullade hem för att kolla Big brother.

Dagen har spenderas med en sovmorgon så jag fixade lite och städade så nu kommer man in i hallen vilket är.. possetivt. Åkte till Polhem en snabbis för att få tillbaka mitt linne från invidiuella och fick veta att jag hade fått VG så det kändes lagomt skönt (: Åkte hem och slappade ett tag tills jag och bus fick för oss att vi skulle åka till valbo och spendera lite pengar så har fått med mig en massa hem idag och det tackar vi för ;) Nu ska jag försöka passa mig till sänge och ladda inför imorgon.. sista dagen som korthårig ;)  Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback