Tillbaka blick.

Den 15 Juni 2012 förlovade jag och Alex oss.

Nalles valpar blev åtta veckor och det var hårt att åka hem utan en vove.

Firade midsommar tillsammans med min underbara familj <3

I Juli lämnade jag mitt svarta hår efter ca två år.

Gräsänka och passade på att återförenas med underbara sandra efter många år. Efterfest på Maggis till halv fem och upp och jobba dagen efter! Underbart!

Drog en favorit i repris med Louise och Alex i stugan i tre dagar med alkohol, god mat och massa skratt!

Tog en dagstripp till Hofors för cruicing med pojkarna och jag bakom ratten för första gången i chevan.

Snygga förberedelser..

Många tokiga forsbybesök såklart!

Äntligen är den äckligt fula väggen i köket borta!!

Otroligt trevliga utekvällar med Lena.

Och äntligen, efter ett års väntan.. RÄTTVIK CLASSIC CAR WEEK!

En hel underbar vecka med mina favoritpojkar och det var verkligen toppen! Kunde inte ha haft en bättre semester. Mycket garv, mat, kärlek och framför allt mycket bilar!

Min sommar har varit rätt kanon trots allt. Dåligt väder och jobbart för det mesta men den blev bra till slut och det bästa är kvar..


Kommentarer
Postat av: Angie

Vad roligt att du börjat blogga igen pullan! :) <3

2012-08-09 @ 16:48:44
URL: http://www.stuckingefle.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback