Tillbaka efter att legat däckad

Tjoooho! varit frånvarande ett tag nu men jag blev jättedålig i söndags natt så har legat nerdäckad dom senaste dagarna, men nu är jag på benen igen! :) Det har ju inte hänt speciellt mycket och jag börjar bli ganska så rastlös men det fixade jag fint med att roa mig idag. Åkte och klippte mig vid tolv i panik för jag var så jävla less på ogräset och det blev riktigt skönt att bli av med lite, rullade sedan till pappa och bråkade llite med han på jobbet (=

Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket så nu ska jag kasta ner mig i sängen och börja läsa "pojken som inte fanns" för jag läste ut första boken "pojken som kallades det" igår. Guud vad bra dom är! .. och jag som hatar att läsa, ih. Imorgon vankas det jobb och massa roligheter!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback